יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

החממה המעשית



אם אתה נמנה עם אוהבי הצילום ומחפש איך לשלב בין תחביב למקצוע, יש לך סיבות רבות לברר על החממה המעשית. החממה היא מקום ללימודי צילום ברמה גבוהה ותכנית הלימודים שהיא מציעה נמשכת על פני שנתיים (ארבעה סמסטרים) ומקפידה לעבור על כל יסודות הלימוד. אם גם אתה אוהב צילום יש לך סיבות רבות לפנות אל החממה ובהן תכנית הלימוד המעמיקה, מיומנות מעשית ונגיעה בכל תחומי הצילום שיכולים להיות רלוונטיים לצלמים בימינו.

בניית תכנית הלימודים
החממה המעשית בנתה את תכנית הלימודים לאחר מחקר בתחום ומתוך ניסיון רב. במסגרת הלימודים נלמדים כל הנושאים כחטיבה אחת במסגרת פרויקטים. הנושאים הנלמדים במהלך התכנית הם עיבוד תמונה, יסודות השפה החזותית, צילום טכני ונושאים נוספים. כל הנושאים נלמדים תוך כדי ביצוע פרויקטים בתחום הצילום. המטרה היא לתת לסטודנטים ללמוד את הטוב ביותר ולקבל את הכלים הטובים שישמשו אותם בסופו של דבר 
בעבודה ביום יום.



מיומנות מעשית
כל מי שרוצה ללמוד צילום מוזמן לברר עם החממה המעשית על מה שיש לה להציע מבחינה מקצועית. הלימודים כוללים התנסות מעשית כך שכבר במהלכם יוצרים הסטודנטים את תיק העבודות שלהם. כשתיק העבודות נוצר במהלך הלימודים המורים יכולים לעזור לסטודנטים ולעזור להם ליצור תיק מרשים יותר שיפתח עבורם את העתיד ויגדיל את הסיכוי שלהם להתקבל לעבודה בתחום.

תחומי העבודה בצילום
החממה המעשית שפה דגש על לימודים מעשיים כשהתכנית עצמה נבנתה על סמך ניסיון והכרות עם שוק העבודה. תחומי העבודה בצילום יכולים להיות צילומים של תצוגות אופנה, צילומים של מוצרים, מזון ועוד ובמסגרת הלימודים עוברים על כל אותם תחומים ויוצרים פרויקטים כך שהתלמידים יכולים לבנות גם את תיק העבודות שלהם בכל תחום שיכול לעניין אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה