יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

מרכזיה במרכז



זה לא סוד שעסק מצליח הוא עסק שהתקשורת שלו טובה, איכותית, שירותית וללא כשלים. בסופו של דבר כולם צריכים לחבור למקום אחד חשוב והוא המרכזיה. כיום חברות, ארגונים ועסקים גדולים הם בעלי מרכזיה במרכז, בצפון או בדרום שדרכה מתנהלת כל התקשורת כולל הפקת דו"חות פעם בכל תקופה על מנת ללמוד כיצד להשתפר יותר בכל פעם.

מענה מהיר - איכות בשירות
בעקבות תלונות חוזרות ונשנות יצא חוק שאם תוך זמן שהוקצב על פי חוק לא יהיה מענה, אותו ארגון או עסק עלולים להיקנס במאות אלפי שקלים. לפיכך, חלה עלייה ברכישה של מרכזיות שנותנות כיום את כל הכלים לעסק על מנת לא להגיע למצב הזה. תפקידה של מרכזיה במרכז, בצפון ובדרום הוא לדעת לנתב את השיחות בין השלוחות עד אשר אותו מנוי יקבל את מבוקשו ובאין מענה, אותה מרכזיה תנתב אותו להשארת הודעה או קבלת חיוג חוזר בהקדם.  




התקשורת עולה כיתה
מרכזיה במרכז ומרכזיות בכלל משוכללות ונמצאות בשיא הטכנולוגיה שלהן. הודעות נשמרות, לקוחות מקבלים מענה, ניתן לנהל שיחות ולהמשיך לעבוד מהבית או מחופשה בחו"ל, החיסכון לעסק הוא עצום בגלל שאין צורך לרכוש ציוד נוסף וכל השיח מתנהל דרך האינטרנט ואין צורך להיות תלויים בתקשורת קווית ועלות השיחות החודשית כמעט אפסית.

בחירה משתלמת
בטרם רוכשים מרכזיה במרכז ובכל מקום אחר צריך לבחון את סוגי המרכזיות מול צרכי העסק.  מזמנים נציג ממספר חברות ורואים מה יש לו להציע. סוג המרכזיה נקבע על פי כמות העובדים, שלוחות ומחלקות. הבחירה בנותן השירות לא תהיה דווקא בגלל המחיר אלה ימדדו פרמטרים נוספים כדוגמת אחריות והתחייבות על המוצר, זמינות במתן תמיכה ויכולת שידרוג המערכת בכל עת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה