יום שבת, 24 באוקטובר 2015

טיולים מאורגנים לברזיל בקיץ



ברזיל היא המדינה הגדולה ביותר בדרום אמריקה, וגם המתויירת ביותר על ידי ישראלים
במשך שנים, הייתה ברזיל המושבה היחידה בדרום אמריקה בה נשמרה שליטה פורטוגלית ולא שליטה ספרדית כמו בשאר היבשת. זו הסיבה שכיום ברזיל היא המדינה היחידה בדרום אמריקה שהשפה המדוברת בה הוא פורטוגזית ולא ספרדית, וזהו גם פרט היסטורי שמשפיע על מאפיינים נוספים שהופכים את ברזיל למושכת כל כך עבור ישראלים. בכל שנה, עשרות אלפי ישראלים מוצאים את דרכם לברזיל עבור טיול חוויתי, כשבמרבית המקרים מדובר בצעירים ישראלים לאחר שירותם הצבאי, שיוצאים לברזיל בשביל לחוות את חוויית הצעירות והחופש האולטימטיבית. ברזיל, שהיא המדינה הגדולה בדרום אמריקה והחמישית בגדולה בעולם מבחינת שטח ואוכלוסייה (200 מיליון תושבים), היא מדינה שמשלבת בין הקרנבל והריקודים לבין הנופים הטבעיים הפראיים והייחודיים ביותר שניתן למצוא. משום כך גם ברור מדוע לא רק תרמילאים מוצאים אותה מושכת, ומדוע קיימות גם מסגרות של טיולים מאורגנים לברזיל.




לא רק צעירים אחרי צבא מטיילים בברזיל, וכאשר אנחנו מתבגרים המסגרת המתאימה יותר היא טיולים מאורגנים לברזיל
כאמור, כאשר מדובר בתרמילאים הטיול תמיד יהיה ספונטני ומשוחרר יותר, אך כאשר מדובר באוכלוסייה מבוגרת יותר או אפילו משפחות אז מסגרות של טיולים מאורגנים לברזיל הן המסגרות אותן אנחנו נחפש. טיול מאורגן, כשמו כן הוא, מציע לנו ארגון ותכנון עדיפים ומבטיח ניצול איכותי ויעיל של הזמן שאנחנו מבלים בברזיל, כך שנחווה כמה שיותר ממנה גם במסגרת הזמן המוגבלת של הטיול המאורגן.

כשאתם בוחרים טיולים מאורגנים לברזיל, אתם צריכים לבחור בטיול שמתאים לכם
טיולים מאורגנים לברזיל יכולים להתרכז סביב הטיולים הטבעיים, ובאותה המידה גם יכולים להתרכז בתרבות העירונית ובערים הגדולות. בסופו של דבר, הכל תלוי בהעדפות שלכם – ואתם צריכים לחפש מסגרת טיולים מאורגנים שתתאים עבורכם את הטיול שאתם מחפשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה