יום שישי, 11 באוקטובר 2013

אורי עצמון



אורי עצמון מסביר על חברות הניהול המקומיות
כל מי ששמע על חברת אקסיום,בוודאי הבין כי היא פועלת באמצעות חברות ניהול מקומיות בארצות הזרות. אולם למה בדיוק הכוונה, ומהן ההשלכות של העבודה עם החברות הללו? המשנה למנכ"ל, מר אורי עצמון מסביר את ההשלכות בעבודה עם החברות הללו. לדברי אורי עצמון, התפקיד של חברות הניהול המקומיות הוא כפול. מצד אחד - כך חברת אקסיום בעצמה לא צריכה לדאוג לתפעול השוטף של הנכסים שבהן היא משקיעה, והיא יכולה להפנות את משאביה לטובת חיפוש נתיבי השקעה חדשים. מהצד השני מסביר אורי עצמון, הדבר גם מקל על המשקיעים עצמם, שכן כך הם עצמם לא צריכים לדאוגלתפעול השוטף של הנכסים - והכל נעשה בידי חברת ניהול מקומית.



איך המודל עובד?
אורי עצמון מסביר כי אקסיום עומדת על כך, שתמיד חברות הניהול המקומיות שעימה הן עובדות, פועלות באופן בלעדי לטובת הכנס שבו אקסיום משקיעה. מדוע הן מסכימות לעשות זאת? יש לקחת בחשבון כי אקסיום משקיעה בנכסים יוקרתיים במיוחד - דירות יוקרה, מרכזים מסחריים וכיו"ב. כך, חברת הניהול מקדישה את עצמה לטובת הטיפול בנכס- כולל טיפול בתקלות שוטפות בנכסים, איסוף וגביה של דמי שכירות וחשבונות מהשוכרים, העברת טענות שונות, וכיו"ב. בעצם, חברת הניהול מאפשרת למשקיעים של אקסיום ליהנות מהתשואה הקבועה, מבלי שהם צריכים לטוס לארץ זרה ולטפל בעצמם בנכס. יתרה מכך, לדברי אורי עצמון, חברת הניהול היא כולה תחת נאמנות של עו"ד ישראלי, כך שהמשקיעים של אקסיום יכולים ליהנות גם מאפשרות לשינוי ההחלטות של חברת הניהול, אם הם מגייסים רוב של 75% מהמשקיעים.

העצמאות של המשקיע נותרת
בעצם, מסביר אורי עצמון, כי העצמאות של המשקיעים נותרת. אקסיום עצמה, איננה דורשת בעלות לעצמה על הנכסים, והנכסים הם תמיד בבעלות מלאה של המשקיעים. חברת הניהול מקלה על הניהול השוטף, אך במידה ולדעת המשקיעים היא שוגה- יש להם את הכלים לשנות את החלטות החברה. לדברי אורי עצמון הדבר הוא ממילא נדיר למדי, ורוב ההשקעות מתנהלות על מי מנוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה