יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

פורטל מיסטיקנים און ליין



 
רוצים לדעת מה צופן לכם העתיד? מתלבטים בקבלת החלטה חשובה? הילדים מדאיגים אתכם? מחפשים אהבה אמיתית? 


כל המומחים לרשותכם מסביב לשעון 

שירות  מיסטיקנים און ליין מאפשר לגולשים לקבל שירותי מיסטיקה שונים, בכל שעות היום ובכל ימות השנה, ללא המתנה, ללא קביעת תור מראש וללא חשש לחשיפה. נכון שזה נפלא? בוודאי, כי בעבר הפנייה למיסטיקן הייתה כרוכה בטרחה רבה והיום הם נגישים לנו בלחיצת כפתור אחת. אפשר לפנות אליהם גם באמצע הלילה וגם באמצע הבישולים, לפני חזרתם של הילדים מבית הספר.



כל המיסטיקנים תחת קורת גג אחת 

שירות מיסטיקנים און ליין הצליח לגייס ולרכז תחת קורת גג אחת את מיטב המיסטיקנים בארץ - כל השמות הגדולים וכל המומחים שרק חלמנו להגיע אליהם. כולם שם כדי לסייע לכל גולש הזקוק לעזרה ולהכוונה. הם יעניקו תשובות מקצועיות אובייקטיביות, ישמרו על הפרטיות ויעניקו כלים להתמודדות עם הבעיה. נשאר רק לבחור לאיזה תחום לפנות ועם איזה מהמיסטיקנים לשוחח. הינה, רק חלק קטן ממה שממתין לכם באתרי מיסטיקנים און ליין.

·        אסטרולוגיה – תורת הכוכבים היא הכוכבת הראשית של אתרי מיסטיקנים און ליין. לאסטרולוגים פונים רבבות אנשים ומקבלים מהם תשובות לשאלות ספציפיות, הורוסקופ אישי כללי או הורוסקופ אהבה, עסקים, פרנסה או בריאות.

·        נומרולוגיה – גם לנומרולוגים פונים המון גולשים וגם כאן הם מקבלים המון כלים להתמודדות עם הדילמה. נומרולוגיה מאמינה שיש קשר מאגי בין המספרים לבין הגורל של האדם, לכן אפשר לראות הן את העתיד והן את העבר.

·        קבלה יהודית – לגבי הקבלה היהודית, אין צורך לציין שמדובר בתחום מאוד מבוקש, במיוחד בשנים האחרונות. הקבלה יכולה לא רק לחשוף את עתידו של האדם ואת עברו, אלא להנחות אותו לדרך המלך, בה הוא יוכל להגיע לאיזון המושלם בין חומר לנפש.

·        קלפי טארוט – כמעט כל האתרים של מיסטיקנים און ליין מציעים לגולשים גם את שירותיהם של מומחים בקלפי טארוט. בעזרת הכלים הרוחניים הנפלאים הללו אפשר לגלות המון על עצמך, על העולם הסובב אותנו, על אהבה וזוגיות, על פרנסה ועסקים וכן הלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה