יום שבת, 19 באוקטובר 2013

יעוץ ביטחוני



מהו השירות של יעוץ ביטחוני?
אנו חיים בעידן אשר בו הדבר היקר ביותר אשר חברות וארגונים מעוניינים לשמור עליו - הוא המידע אשר שמור אצלם. מדובר על מידע יקר ערך, בין אם ערך כספי, או אפילו מעבר לכך. יש כמובן מגוון רחב מאד של שיטות לאבטח ולהגן על המידע, אולם דווקא בגלל כל השיטות השונות - קל מאד ללכת לאיבוד, להשתמש בשיטות לא נכונות ולא יעילות, וכך גם הוצאתם כסף לחינם, וגם קיבלתם פתרון לא יעיל ואולי תיפגעו בהמשך. על כן, חשוב מאד לפנות לגורם אשר מעניק שירות של יעוץ ביטחוני לחברות וארגונים, ויתכנן עבורכם פתרון בהתאמה אישית.

על אילו פתרונות מדובר בעצם?
הפתרונות אשר תקבלו מן השירות של יעוץ ביטחוני הם מגוונים מאד, וכמובן תלויים ברמת המידור הנדרשת ובסוג המידע. כך למשל, באמצעות השירות של יעוץ ביטחוני תוכלו לקבוע את רמות המידור בתוך החברה או הארגון, ולקבוע איזו חלוקה תהיה, ואילו עובדים ייחשפו לסוגי המידע השונים. דרך השירות של יעוץ ביטחוני תוכלו גם להחליט באילו אמצעים פיזיים אתם תנקטו כדי להגן על המידע - הצפנה ברשתות, שימוש בכספות, התקנת מצלמות אבטחה, שמירה אנושית, וכיו"ב - כמובן שגם כאן, הפתרון הוא בהתאם לצורך של כל לקוח ולקוח.
עוד שירות של יעוץ ביטחוני אשר אפשר לקבל, הוא בכל מה שנוגע להתנהלות בשעת חירום - בין אם מדובר על אסון טבע, מתקפת טרור, וכיו"ב - איך שומרים הן על העובדים בחברה, אך גם על המידע אשר לא יזלוג החוצה? הדבר קריטי בפרט לחברות אשר נותנות שירות לתעשיות הביטחון.

שירות מלא ומקיף לכל סוג של צורך
חשוב לזכור, כי השירות שתקבלו מחברת יעוץ ביטחוני בסופו של דבר ישתלם לכם ללא כל צל של ספק, וערכו מן הסתם לא יסולא בפז. קשה לתאר את מידת ההרס אשר תיגרם מזליגה של מידע, בין אם באופן מכוון או לא. באמצעות יעוץ ביטחוני, תוכלו לשמור על כל המידע בתוך הארגון, ממודר ומאובטח, וליהנות מניהול יעיל ובטוח יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה