יום שישי, 4 באוקטובר 2013

נדל"ן בחו"ל



האם גם אדם פרטי יכול לרכוש נדל"ן בחו"ל?
ידוע כי כיום, כל חברה מסחרית יכולה להשקיע ברכישות של נדל"ן בחו"ל. לא מעט גורמים עסקיים מבקשים להשקיע בנדל"ן פרטי או נדל"ן מסחרי, ולגבות עבורם דמי שכירות - וכך כמובן להגביר את התפוקה של החברה עצמה הלכה למעשה. יחד עם זאת, כיום גם ישראלים אשר מייצגים אך ורק את עצמם, מעוניינים לבצע השקעות של נדל"ן בחו"ל על מנת לגרוף רווחים ותשואה טובה במיוחד ביחס לסוגי השקעות אחרים כיום. 

לכאורה, מדובר על עניין בעייתי יחסית, שכן לאדם פרטי יש פחות משאבים מאשר חברה עסקית כזו או אחרת מן הסתם. לאדם פרטי אין את הכלים אשר מאפשרים לו לטוס בכל רגע לחו"ל ולבחון את הנכס, ולעתים גם יש עניינים כמו מחסום השפה, או הכירות עם החוק המקומי, ועוד שפע של אתגרים שונים שפוגשים. אז מה אפשר לעשות על מנת להקל את העניין?

נדל"ן בחו"ל
 
פונים לחברה מקצועית
אם אתם אנשים פרטיים שרוצים לבצע השקעות של נדל"ן בחו"ל, אין ספק שהאפשרות הטובה ביותר עבורכם, היא לפנות לחברה אשר מבצעת את השירות עבור משקיעים פרטיים. יש כיום בישראל, מספר חברות אשר בעצם יקשרו אתכם לנכסים שונים של נדל"ן בחו"ל, ויאפשרו לכם לרכוש אותם בקלות. היתרון בפניה אל החברות, זה שהן עושות עבורכם את כל המלאכה - הן בוחנות מראש את הנכסים הרצויים, הן בוחרות את השוכרים, הן יוצרות שותפויות בין מספר משקיעים בנכס אחד, והן גם מכירות היטב את החוקים המקומיים במדינות הזרות וברשויות המקומיות. כך, אתם רק נדרשים להשקיע את סכום הכסף שלכם - ואתם תוכלו לקבל בחזרה את התשואה תוך זמן קצר.

פתוח לכל אחד
חשוב מאד לציין כי האפשרות הנ"ל, פתוחה לכל אדם פרטי שרוצה לבצע השקעות של נדל"ן בחו"ל, ויש לו את הסכום המתאים. אין צורך בשום רקע קודם בתחום ההשקעות, ואין שום צורך להכיר את המדינות הזרות שבהן אתם רוצים להשקיע - שכן כל הנושאים האלו כבר מטופלים מראש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה