יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

שתלים דנטליים



שתלים דנטליים שומרים על הפה שלכם
אם לאחרונה איבדתם חלק מהשיניים שלכם ואתם רוצים לעבור שחזור שלהם, אחת השיטות הטובות ביותר, היא לעבור טיפול של השתלת שיניים, באמצעות הכנסה של שתלים דנטליים. חשוב מאד להבין מדוע דווקא הטיפול באמצעות שתלים דנטליים, נחשב לטיפול המתקדם ביותר שיש. יש כמובן גם טיפולים שונים שיכולים לסייע כמו התקנה של שיניים תותבות אם כל השיניים חסרות, או טיפול של השלמה באמצעות גשר, אם מדובר על שיניים בודדות. עם זאת, הטיפול באמצעות שתלים דנטליים מוכיח את עצמו תמיד, כטיפול המתקדם ביותר שיש.

שתלים דנטליים

נותן מענה לכל הבעיות
ניקח למשל את השיניים התותבות - אין כל צל של ספק שמדובר על פתרון יעיל, אך יש לזכור כי זה גם דורש לא מעט טיפולים שונים. יש לשמור היטב על השיניים התותבות כשהן מחוץ לפה, ולא תמיד המראה שלהן הוא טבעי לחלוטין, והן נוטות לעתים לזוז. לעומת זאת, שתלים דנטליים נותרים מקובעים לחלוטין בתוך החניכיים, והם אינם ניתנים לתזוזה מן הסתם. הסטטיסטיקה מראה כי גם טיפולים אשר נעשו לפני עשרות שנים עם שתלים דנטליים - עדיין מוכיחים את עצמם, והאדם אשר עבר השתלה, לא נזקק לטיפולי השלמה לאחר מכן.

במקרה אשר בו יש חוסר בשיניים מועטות, אפשר כמובן לעבור טיפולי השלמה עם גשר לצורך הענין. עם זאת, הגשר עלול לגרום לשחיקה בשיניים הקיימות, ולעתים צריך גם להשחיז אותן, וכך עליכם לעבור טיפול נוסף, כשמצבכם רגיש בין כה וכה. לעומת זאת, בטיפול עם שתלים דנטליים אין שום צורך בהזזה או השחזה של שיניים קיימות, והשתלים לא פוגעים בשיניים הסמוכות שעדיין קיימות, ולכן הטיפול הוא גם הרבה יותר מהיר ויעיל.

אז מה חשוב לזכור?
יש לזכור תמיד כי עלות שתלים דנטליים יקרה יותר מזו של טיפולים אחרים. המחיר עבור השתל הממוצע והאיכותי עומד על 3,000 ש"ח לשתל אחד. לכן, חשוב מאד לסקור היטב את השתלים שאתם בוחרים, ולהבין כי בתמורה למחיר הגבוה - אם מקבלים את הפתרון הטוב ביותר שיש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה