יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

שיקום הפה



מתי יש לפנות למומחה בתחום שיקום הפה?
אם אתם זקוקים לטיפול שיניים חשוב מאד כי תגשו לקבל אותו רק אצל הרופא אשר מומחה בתחום לו אתם נדרשים בתוך רפואת השיניים. יש להבין כי כיום תחת התחום של רפואת השיניים, חשוב להבין שיש מספר התמחויות שונות, אשר יש לרופאי השיניים השונים. מבין שפע ההתמחויות הללו, ההתמחות בתחום של שיקום הפה נחשבת להתמחות היוקרתית והמורכבת ביותר שיש. מעבר ללימודים של רפואת שיניים כללית, היא דורשת מהרופא עוד התמחות של 4 שנים בתחום. על כן, חשוב לכם להבין כמטופלים, אילו טיפולים בעצם נכנסים תחת המסגרת הזו, ולמה בעצם דווקא כאשר זה מגיע לשיקום הפה - יש צורך ברופא שיניים עם הכשרה ארוכה ומורכבת במיוחד מן הסתם.

הטיפולים המקצועיים ביותר שניתן לקבל בתחום שיקום הפה
תחת המטריה הענפה של שיקום הפה, אפשר למצוא מגוון רחב מאד של טיפולים מסוגים שונים, אשר כולם בעצם עוסקים באמת בטיפולים שונים באזור הפה והלסת. המהות של שיקום הפה היא כפולה - גם מבחינה בריאותית, אך גם מבחינה אסתטית. יש טיפולים רבים אשר משלבים בין השניים, וכך בעצם תורמים לשיקום המלא של הפה שלכם. 
שיקום הפה

תחת הקטגוריה של שיקום הפה אפשר למצוא טיפולים שונים כמו סתימות, טיפולי שורש, גשרים, התקנת שיניים תותבות, השתלת שיניים קבועה, כתרים, השלמה של שיניים חסרות בודדות או מערכת שלמה של שיניים, וכיו"ב. בעצם, הרעיון הוא שבמידה ויש לכם בעיה מסוימת באזור הפה הדורשת התערבות הן כירורגית והן כזו שתחזיר לכם את המראה האסתטי של פה תקין ובריא - רופא שעוסק בשיקום הפה הוא הכתובת עבורכם.

לשים לב למומחיות בתחום
שימו לב שחלק מהטיפולים של שיקום הפה, נכנסים גם תחת קטגוריות אחרות של רפואת שיניים. עם זאת, יש טיפולים מסוימים כמו למשל התקנת שיניים תותבות או השתלת שיניים - שנחשבים לטיפולים מורכבים במיוחד, אשר רק מומחה לשיקום הפה יכול לבצע. לכן, חשוב מאד לפנות לאדם שיש לו התמחות ותעודה רשמית, כדי שתוכלו לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה