יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

עו"ד ביטוח לאומי



למי עו"ד ביטוח לאומי יכול לסייע?

אם אתם זקוקים לסיוע כל שהוא בכל מה שקשור לענין של תביעה מול המוסד לביטוח לאומי, הרי שאין כל צל של ספק כי עליכם להיעזר בשירותיו של עורך מקצועי ומיומן בתחום זה. חשוב מאד לדעת ולהבין, מתי אפשר לפנות אל עו"ד ביטוח לאומי, ולמי בעצם הוא יכול לספק סיוע בעבודה מול מוסדות הביטוח הלאומי. הביטוח הלאומי צריך כיום לספק סיוע למגוון רחב מאד באוכלוסיה - החל מקשישים, דרך אנשים אשר הם עם נכות רפואית ותפקודית קבועה או זמנית, ועד לאנשים הסובלים ממחלות נפש. בכל אחד מהמקרים הללו, תהליך העבודה מול הביטוח הלאומי יכול להיות קשה ולא נעים, שכן מראש מדובר על אנשים שנמצאים בעמדת נחיתות מול המערכת, שמצידה לא מנסה להקל עליהם – ולכן חשוב לפנות אל עו"ד ביטוח לאומי.




מה עורך הדין מספק לכם?

ראשית, עו"ד ביטוח לאומי מסביר לכם היטב אילו פעולות עליכם לבצע. הוא מסביר לכם אלו בקשות עליכם להגיש לביטוח הלאומי, ואיך בכלל מנסחים תביעה לביטוח הלאומי. בהמשך הוא כמובן גם יכול להיות בא כוחכם בכדי לבצע את הפעולות הללו. ניתן לתת ל עו"ד ביטוח לאומי את מלוא הסמכות לייצג אתכם מול הביטוח הלאומי. כך עורך הדין ישלח עבורכם את המסמכים, ייגש וייצג אתכם בוועדות הרפואית, ובעצם יהיה הפה שלכם. מכיוון שמדובר על איש מקצוע שמכיר את הדין והתקנות השונות בעל פה, ובפרט את כל התקנות הקשורות לפעולת הביטוח הלאומי - הרי שהוא יוכל להשיג עבורכם את הפיצויים הנדרשים, ולחסוך לכם הרבה מאד כאב לב וטרטורים, אשר מקשים עליכם במצבכם הרגיש.

מתי כדאי לפנות?

חשוב מאד לפנות אל עו"ד ביטוח לאומי מוקדם ככל האפשר, רצוי עוד לפני שהתעוררה בעיה מסוימת. אם אתם יודעים שמראש מדובר על בקשה שהיא מורכבת, ומדובר על סבך ביורוקרטי – צרו קשר עם עו"ד ביטוח לאומי והסבירו לו את המצב. כמובן שאם התחלתם את התהליך באופן עצמאי ונתקעתם – יש ליצור קשר עם עו"ד ביטוח לאומי מהר ככל האפשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה