יום שבת, 26 באוקטובר 2013

מרפאת שיניים ניידת



אילו טיפולים אפשר לעבור בתוך מרפאת שיניים ניידת?
יש לא מעט אנשים אשר זקוקים לטיפולי שיניים שונים, אבל בשל מגבלה גופנית אשר ממנה הם סובלים, הם לא יכולים להגיע אל המרפאה, אלא זקוקים שהטיפול יגיע ישירות אליהם. הכוונה למרפאת שיניים ניידת. הרעיון של מרפאת שיניים ניידת קיים מזה מספר שנים, וכיום ניתן למצוא מרפאות ניידות אשר פעילות אף יותר מ - 20 שנה ברצף, כאשר הצוות המקצועי כמובן משתנה מפעם לפעם. חשוב מאד לציין, שהרעיון של מרפאת שיניים ניידת בא בעצם לספק מענה לאנשים רבים מאד אשר זקוקים לטיפולי שיניים איכותיים מסוגים שונים, אך קיים עבורם קושי להגיע בעצמם אל המרפאה. הדבר נפוץ מאד דווקא אצל אוכלוסיות שלא פעם זקוקות יותר מכולם לטיפולי השיניים - בעיקר אוכלוסיית הקשישים בישראל, אשר סובלים לא פעם מנשירות שיניים, וזקוקים לטיפולים כמו השתלות או תותבות. אז אילו טיפולים מעניקה מרפאת שיניים ניידת?

כל טיפול שרק תרצו
נכון להיום, אפשר לעבור בעזרת מרפאת שיניים ניידת כל טיפול שיניים שרק תרצו. מדובר בעצם ממש על מרפאת שיניים מלאה, שפשוט עברה הסבה ייחודית לרכב, או שניתן לנייד אותם עד הבית או המתחם שבו המטופל שוהה. על כן, לא משנה איזה טיפול שיניים אתם צריכים לעבור - תמיד תוכלו לעבור אותו בעזרת הצוות המקצועי של מרפאת שיניים ניידת. בין אם מדובר על טיפולים קלים ופשוטים, ובין אם מדובר על הטיפולים המורכבים ביותר - שכן היום אפשר להזמין גם מרפאת שיניים ניידת אשר תבצע טיפולים כמו השתלת שיניים, אשר נחשבים לטיפולים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שיש.

מתי אפשר להזמין?
ניתן ליצור קשר עם מרפאת שיניים ניידת מתי שאתם צריכים, בהתאם לרמת הדחיפות. אם מדובר על טיפולים שגרתיים שונים, אזי לרוב מגיעה המרפאה תוך יום או יומיים. יש כמובן אפשרות להזמין גם טיפולי חירום בעזרת מרפאת שיניים ניידת, וכך הצוות מגיע באופן מיידי. הכל בסופו של דבר, בהתאם לצורך הפרטי והאישי שלכם, ואתם יכולים לעבור טיפולים מעולים בעזרת המרפאה הניידת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה