יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פאונדרס



כיצד פאונדרס ערבה להשקעות שלכם?
כאשר אתם מפנים את הכסף שלכם להשקעה בנדל"ן בחו"ל, דרך חברת פאונדרס, אתם רוצים להיות בטוחים כי בסופו של דבר הכסף שלכם יושקע היטב בנכסים האיכותיים ביותר שיש, כך שאתם תקבלו תשואה גבוהה בחזרה. יחד עם זאת, כמו בכל השקעה, גם כאן קיים סיכון מסוים. על כן, אתם רוצים להיות בטוחים כי הסכומים אשר אתם משקיעים דרך פאונדרס ינותבו לכיוונים חיוביים. אז מה קורה אם יש לכם השגות על דרך הניהול של החברה? חברת פאונדרס מעמידה לרשותכם שני ביטחונות מרכזיים, על מנת שתוכלו להיות רגועים באשר ליכולת השליטה שלכם.



נאמנות של עו"ד ובעלות על הנכס
ראשית, חשוב להבין כי המניות של החברה, נמצאים תמיד בנאמנות של עו"ד אשר נמצא בישראל. איך הדבר מהווה בטחון להשקעה שלכם הלכה למעשה? אם כן, על פי המודל של חברת פאונדרס, כך יכולים המשקיעים לשנות בעצם את ההחלטות של החברה, דרך עורך הדין. על המשקיעים לגייס רוב של לפחות 75% מכלל המשקיעים בחברה. אם רוב כזה יוצא נגד החלטה של החברה - הם בעצם רשאים לשנות את ההחלטה שלה מהקצה אל הקצה במידה ויבחרו בכך. כך, אתם יכולים להיות בטוחים כי אם מדובר באמת על מצב קיצוני ומשמעותי ביותר - תוכלו לשנות מן הסתם את ההחלטה של פאונדרס.
מעבר לכך, יש בטחון נוסף להשקעה שלכם דרך פאונדרס והיא הבעלות עצמה על הנכס. במודל ההשקעות של פאונדרס, חברת פאונדרס היא רק המתווכת ולא הבעלים של הנכס. לכם כבעלים, יש כמובן יכולת לשלוט על מה שקורה בנכס עצמו, ואתם אף יכולים למכור את חלקכם בכל עת לצורך העניין.

הכסף שלכם במקום בטוח ביותר לכל הדעות
כפי שאתם יכולים לראות, פאונדרס מאפשרתלכם לקבל בטחונות משמעותיים מאד. נשאלת כמובן השאלה, מדוע היא מוכנה לנהוג ברוחב לב משמעותי כל כך כלפי המשקיעים שלה? הסיבה היא פשוטה בכל מקרה - ברוב המכריע של המקרים, אין שום צורך להפעיל את הביטחונות הללו, עקב הניהול המוצלח של החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה