יום שישי, 18 באוקטובר 2013

קייטרינג לאירועים



כיצד לבחור קייטרינג לאירועים?
כמו בכל עסק כזה או אחר קיימת תחרות בין החברות השונות של קייטרינג לאירועים ועל כן על קייטרינג לאירועים להיות מקורי, מגוון, עשיר וכמובן טעים. באירוע יזכרו האורחים את האוכל ופחות מה לבשו המארחים, ועל כן ככל שהמנות אשר יוגשו יהיו מיוחדות יותר, כך גם האירוע יהיה מיוחד יותר ללא כל צל של ספק מטבע הדברים. לא פחות חשוב מראה האוכל המוגש ועל כן קייטרינג לאירועים חייב להכין מנות בעלות מרקם אחיד ועיצוב חינני ביותר. הבחירה בחברת קייטרינג לאירועים תעשה גם משיקולים נוספים כאלה ואחרים אשר כדאי להכירם מבעוד מועד.

המחיר הוא זה אשר קובע?
קייטרינג לאירועים ייבחר בראש ובראשונה לפי המחיר אותו מציעים למנה, לאחר מכן יגיע שלב הטעימות ואיתו ההחלטה אם לסגור עסקה עם קייטרינג לאירועים זה או אחר. יש לבוא מוכנים עם מספר המוזמנים הכללי ולקחת בחשבון שיהיו אורחים שלא יגיעו לאירוע מסיבה זו או אחרת ואז להזמין קייטרינג לאירועים לפי מספר אורחים משוער ועוד מספר מנות רזרביים. כך יהיו פחות הפסדים במחיר המנות. בדרך כלל אולם או גן המספק קייטרינג לאירועים יותר משתלם מאשר לשכור לחוד את המקום ולחוד את ספקי קייטרינג לאירועים ולכן עדיף לא להפריד בין ספקי השירות השונים ולקבל את הכול במקום אחד. את המקום הראוי נמצא על ידי המלצות.



המלצות על קייטרינג לאירועים
במידה והתארחנו באירוע שנראה לנו כחוויה קולינרית עשירה וטעימה, כדאי שניקח כרטיס ביקור למקרה הצורך. נוכל גם לקבל המלצות עבור קייטרינג לאירועים מחברים שביקרו באירוע מיוחד, מגלישה באינטרנט או מהעיתונות. חשוב מאוד לאחר קבלת ההמלצות לבדוק אם החברה המספקת קייטרינג לאירועים מחזיקה  ברישיונות מתאימים.

רישיונות של קייטרינג לאירועים
קייטרינג לאירועים צריך להחזיק ברישיון של משרד הבריאות ובתעודת כשרות. לקייטרינג צריך להיות רישיון עסק, רישיון יצרן, רישיון של משרד העבודה וביטוח. מעבר לכך, הרכב אשר מוביל את האוכל ומקרר אותו חייב להיות עם רישיון בפיקוח וטרינרי. במידה והרישיונות תקפים ומתאימים הבחירה בקייטרינג לאירועים תהיה קלה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה