יום שלישי, 2 באפריל 2013

תקשור




מהו בעצם תקשור?

ה"תקשור" הוא שם כולל לתקשורת בין בני אדם וישויות אחרות שלא ניתן לתקשר עימן בדרכים המקובלות, הרבה פעמים הכוונה לתקשורת בין אנשים חיים לאנשים מתים. התקשור הוא גם יצירת קשר בינינו לבין עצמינו, לאני הפנימי שלנו, התקשור מביא  להגברת המודעות הרוחנית, להכרת הנשמה והעולמות העליונים. הכלי הנפוץ ביותר של התקשור הוא מדיטציה, בשילוב עם משמעת עצמית גבוהה ביותר, שליטה עצמית והיכולת להתחבר אנרגטית ברמה רוחנית גבוהה. ישנם אנשים רבים הטוענים שתקשרו עם מתים, אך אין הוכחות חותכות לדבר, גם ביהדות ניתן למצוא אזכורים ועדויות רבות לתקשורים.


כלים וטיפים לתקשור

כאמור התקשור מצריך רמה אנרגטית ורוחנית גבוהה מאוד, הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לפני התקשור ויביאו אתכם לאותה רמה נדרשת:
טוטאליות – כדי להצליח להגיע לרמה רוחנית גבוהה עלינו להיות מרוכזים, טוטאליים וכל גופנו ונפשנו בעניין, בזמן התקשור דעתינו לא מוסחת ואנחנו מתמקדים באנרגיה בלבד.
שליטה – לדעת מה אנחנו עושים לאורך כל התהליך, להבין שגם אם נצליח לתקשר עם ישויות אחרות אסור לאבד שליטה ולהיכנס ללחץ שמוציא ממיקוד.
איזון – בזמן התקשור עלינו להיות מאוזנים מבחינה נפשית ופיזית, לא כדאי לנסות לתקשר כאשר עוברת עלינו חוויה מטלטלת רגשית, או שאנחנו לא חשים בטוב. אנחנו חייבים להיות נקיים מבחינה נפשית וגופנית.
מודעות ומשמעת – ממש כמו בחיים, גם בתחום הזה ישנה חשיבות אדירה לסדר ולמודעות, חשוב שנדע למה אנחנו מסוגלים ואילו פעולות עלינו לבצע כדי להגיע לשיא הרוחניות.



עם מי מתקשרים?

ברמה העקרונית אנחנו יכולים לתקשר עם כל דבר שנתכוון אליו – בני אדם אחרים, ישויות חיצוניות, כוכבים, אלוהים, בעלי חיים ועוד. למאמינים בתקשור אין גבול ליכולת בעניין הזה וכל תקשור הוא אפשרי ולגיטימי. כמו בכל תחום, גם כאן ישנן רמות שונות של תקשור, הרמה הבסיסית ביותר היא בין אדם לעצמו, לאני הפנימי, כאן זוהי עבודה בעיקר של מודעות עצמית ושליטה ופחות הקרנה כלפי חוץ. רמה אחת מעל היא תקשור בין אדם חי למת, כאן כבר נדרשת רמה אנרגטית ורוחנית גבוהה מאוד.  התקשור הנחשב למורכב ביותר הוא בין אדם לאלוהיו, כאן מעבר לכל האנרגיות והרוחניות נדרשת גם אמונה.
.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה