יום חמישי, 25 באפריל 2013

מה בודקים אצל טיולי ג'יפים בחו"ל?



אם אתם רוצים לצאת לטיול חווייתי ומיוחד אין כל צל של ספק כי טיולי ג'יפים בחו"ל ימשכו אתכם תוך רגע. מדובר על טיולים מדהימים ביותר, אשר דרכם אתם נחשפים לנופים המדהימים במיוחד של המדינות הללו. טיולי ג'יפים בחו"ל מקיפים מדינות מכל העולם - מאוסטרליה דרך סין, עובר בגיאורגיה ועד לבוליביה. יחד עם זאת, כדאי כמובן לדעת מה הטיול כולל, מה הוא מכסה, ומה חשוב לבדוק כאשר בוחרים את טיול הג'יפים עצמו.

אז מה המחיר כולל?
טיולי ג'יפים בחו"ל הם טיולים מאורגנים לכל דבר, ועל כן על פי רוב צריכים לכסות את הכל. מדובר על כיסוי של הטיסה, כיסוי ביטוח (כולל ביטוח נסיעות), כיסוי עבור בית המלון או האכסניות, כיסוי עבור ביקור באטרקציות השונות, וכמובן הארוחות. כמו כן, המחיר של טיולי ג'יפים בחו"ל צריך לכסות גם את ההוצאות עבור הרכבים עצמם - העלות של שכירת הג'יפ, שימוש בדלק וכמובן ביטוח עבור הרכב.



להזמין מראש או במקום עצמו?
יש טיולי ג'יפים בחו"ל אשר כמובן אפשר להזמין כאמור עוד מן הארץ, ואז הם מתקיימים בתצורה של טיול מאורגן עם מדריך ישראלי. יחד עם זאת, יש גם טיולי ג'יפים בחו"ל אשר אפשר להזמין כאשר אתם במדינה הזרה, באופן ספונטני יחסית. בכל מקרה, יש לציין, כי ההמלצה שלנו היא לבצע את ההזמנה מן הארץ, שכן סוכנויות הנסיעות בארץ עובדות רק עם חברות מקצועיות אשר מקיימות טיולים באיכות גבוהה, ושומרים על רמה בטיחותית נאותה.

מה עוד חשוב לבדוק לפני שיוצאים אל טיול ג'יפים בחו"ל?
אם אתם יוצאים אל טיולי ג'יפים בחו"ל אשר בהם אתם גם תנהגו בעצמכם (ולא נהג מקצועי מטעם החברה) חשוב מאד לראות כי יש לכם רישיון נהיגה בינ"ל בתוקף. אם מדובר על טיולים באירופה הוא תקף באופן אוטומטי. במדינה אחרת יש לבדוק זאת בהתאם לנוהל המקומי. כמו כן, הטיולים הללו הם בג'יפים עם הילוכים, וכדאי לתרגל קצת בארץ את הנושא הזה, במידה והתרגלתם לנהיגה על אוטומט במישור החוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה