יום חמישי, 25 באפריל 2013

אטרקציות לאירועים



כל אירוע חגיגי וודאי מתחלק לכמה שלבים שונים כאלה ואחרים. על פי רוב זה מתחיל מקבלת פנים וממשיך בחופה או בעליה לתורה – תלוי בסוג האירוע שאנו עומדים לחגוג עם אורחינו. משם האירוע מתקדם לעבר החוויה הקולינארית האהובה מאד על כל האורחים, ומסתיים כמובן במסיבת ריקודים תוססת ביותר. במהלך כל אירוע מכל סוג שהוא יהיה צורך גם לשלב אטרקציות לאירועים שונות ומגוונות על מנת שבסופו של דבר ניתן יהיה להפיק אירוע מושלם. על מנת לבחור אטרקציות לאירועים, מומלץ לקבל ראשית החלטה באילו מהחלקים של האירוע תרצו לפנק או לרגש, להפתיע או להמם את האורחים שלכם. קיימות אטרקציות לאירועים שיתאימו לכל חלק באירוע, בעוד אטרקציות אחרות יתאימו בעיקר לרחבת הריקודים או לקבלת הפנים.
 
אטרקציות לאירועים לקבלת הפנים
רשימת אטרקציות אשר יתאימו לקבלת הפנים כוללת; כנריות, בובות מתנפחות, ברים ייחודיים וכניסה מדהימה של חתני האירוע, פסלים חיים בדמותן של רקדניות מדהימות עם תלבושות, שדרות כניסה המעוצבות עם פרחים או בלונים, בובות ענק מתנפות שיוצבו בכניסה ועוד שלל אטרקציות נוספות שיהפכו את קבלת הפנים של האירוע שלכם להרבה יותר מיוחד.




אטרקציות לאירועים לרחבת הריקודים
הרבה מאוד מהאטרקציות לאירועים יתאימו במיוחד לרחבת הריקודים. בר אקטיבי וקישוטים לרוקדים, בועות סבון ופטישים מתנפחים, בר ממתקים פסיבי, להקת מתופפים שתלווה את הדי ג'י, תאורה מיוחדת, עשן סמיך, מסכי SMS ושידור ישיר מהרחבה ישירות לתוך דף הפייסבוק, הם רק חלק קטן מכל האטרקציות שקיימות. במידה והנכם מעוניינים לשלב כמה אטרקציות יחד, כל חברת הפקות תשמח לייעץ לכם על השילובים המנצחים ביותר שלא ישאירו אף אחד מהאורחים אדיש לנוכח מה שהכנתם עבורם.

אטרקציות לאירועים בתחום הבידור
בתחום הבידור, קיימות כמה אטרקציות מדהימות שישדרגו בצורה ניכרת כל אירוע. רקדניות בטן או להקות שרות, סקסופוניסט או מופע להטוטנים, מופעי אש או הופעת צחוק ניתן לשלב במסגרת כל אירוע עסקי או משפחתי על מנת להעצים את ההתרגשות של קהל המוזמנים. אם תתאימו את אטרקציות הבידור לקונספט של האירוע, מובטחת לכם תוצאה מרהיבה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה