יום חמישי, 25 באפריל 2013

שמלות ערב



שמלות ערב לנשים בכל הגזרות
שמלות ערב צריכות להתאים קודם כל לגזרה ואחרי זה לצווי האופנה. אם את רוצה להיראות נהדר בשמלת ערב, יהיה עליך למצוא שמלות ערב אשר מעצימות את החלקים היפים שלך ומטשטשות את הצדדים הפחות יפים שלך מטבע הדברים, כמובן. את סודות בחירת שמלות הערב מכירות יועצות יופי כאלה ואחרות אשר עובדות בכל סלון כלות ברחבי הארץ ובחנויות שונות אשר מתמחות בשמלות ערב. הן ישמחו לסייע לך לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבורך בדיוק בהתאם לסגנון המועדף עליך, ועל פי הטעם האישי שלך, תוך בתאמה מלאה לאופי האירוע שבו מדובר ולמידות ומבנה הגוף שלך כמובן. אם כן, רגע לפני שאת מגיעה אליהן, הכנו לך כמה עצות שימושיות אשר תוכלי באמצעותן להכיר את סודות ההתאמה של שמלות ערב לכל הגזרות השונות אשר קיימות כיום.

שמלות ערב לנשים עגלגלות
נשים עגלגלות צריכות לבחור שמלות ערב בעלות מחוך או כאלה אשר עשויות מבד עבה. מחוכים ובדים עבים מכניסים את כל החלקים המלאים של הגוף פנימה ומייצרים רושם רזה יותר כמובן. בחירה בצבע שחור היא כמעט הכרחית כאן, אם תרצי להוסיף קצת צבעוניות, תוכלי לעשות זאת עם אביזרים משלימים צבעוניים.




שמלות ערב לנשים מאוד רזות
על פניו נראה כי לא צריך עצות על מנת להתאים בגדים לנשים רזות ובטח שלא שמלות ערב. יחד עם זאת, נשים רזות נוטות לחשוב אחרת וזה נכון. נשים רזות צריכות לבחור שמלות אשר מוסיפות להן נפח באזור החמוקיים ובאזור החזה, מכיוון ששמלות אלה יבליטו את הגזרה הנשית היפה. לנשים רזות, פחות יתאימו מחוכים או גזרות שמבליטות את החזה אלא ההפך, שמלות שאפשר ללכת איתם בלי חזייה, יהיו הבחירה הנכונה.

שמלות ערב לנשים בעלות מבנה גוף לא פרופורציונאלי
על מנת לטשטש את חוסר הפרופורציה במבנה הגוף, נדרשת מיומנות. אם החלק העליון רחב יותר, יש לטשטש אותו עם חצאית ארוכה ורחבה ועם החלק התחתון הוא הבעייתי, אפשר להחביא אותו בתוך מחטב ואז לארוז אותו בשמלה שלא מבליטה אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה