יום חמישי, 25 באפריל 2013

טיול לאוסטרליה מושך אתכם?



אין זה סוד, כי מאז שנות ה - 90, יותר יותר ישראלים מגלים את הקסם של טיול לאוסטרליה, ויוצאים לבקר באחד מן היעדים המרתקים ביותר אשר מצויים על פני כדור הארץ. צריך להבין, כי אוסטרליה היא לא רק מדינה – זו היא יבשת שלמה, אשר התפתחה באופן שונה מאד מכל יבשת אחרת ברחבי העולם. באוסטרליה יש זנים ייחודיים אשר אין באף יבשת אחרת, ולכן הטיול בתוכה מהווה חוויה בלתי נשכחת. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לדעת, לפני שאתם רוכשים את כרטיס הטיסה.

להתכונן מבחינת הוויזה
אוסטרליה היא מדינת מהגרים, שעד היום נחשבת לכוח חזק מאד שמושך אלפי מהגרים. לכן, האוסטרלים גם נזהרים מאד ממהגרי עבודה שונים, או מתיירים שמתכוונים להישאר יותר מידי זמן במדינה. על כן, לפני שאתם רוכשים כרטיס עבור טיול לאוסטרליה, חשוב מאד להוציא ויזה. את הוויזה לאוסטרליה יש להוציא בארץ (ולא בתוך אוסטרליה עצמה), ויש לעשות זאת דרך השגרירות האוסטרלית. עם זאת, האוסטרלים מאשרים ויזה לכל ישראלי שמצהיר כי הוא בא רק למטרה של טיול של מספר שבועות או חודשים.

  
להתכונן למזג האוויר
האקלים שילווה אתכם במסגרת של טיול לאוסטרליה הוא נוח יחסית, ובהשוואה לאזורים כמו דרום מזרח אסיה או דרום אמריקה, הרי שהאקלים האוסטרלי הוא נעים. עם זאת, זכרו כי טיול לאוסטרליה הוא בסופו של דבר טיול ליבשת שלמה. נכון שהיא יבשת קטנה - אך כמדינה היא די גדולה. לכן מזג האוויר הוא מגוון למדי בתוך המדינה, ובעוד שליד החופים (שהם האזור המיושב יותר) הוא יותר קריר ולח, הרי שבמרכז המדינה הוא חם ויבש.

עוד כמה הבדלים חשובים
זכור כי העונות באוסטרליה הפוכות לחלוטין מהעונות בארץ, ויש לקחת זאת בחשבון שכן ישראלים רבים מתכננים טיול לאוסטרליה לחודשי הקיץ (בישראל) וצריכים להתכונן לחורף האוסטרלי היטב. כמו כן, חשוב מאד לתכנן מראש את מסלול הטיול שלכם, שכן כאמור אוסטרליה היא מדינה גדולה יחסית, וכדאי לסמן לעצמכם מראש לפחות עשרה אתרים שחובה עליכם לבקר בהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה