יום חמישי, 25 באפריל 2013

מה פירוש חלומות לפי הקבלה



חלומות ועוד חלומות

כל אדם חולם - לעיתים קרובות איננו זוכרים את מה שאנו חולמים, לפעמים אנו זוכרים רק חלק מהחלום ולעיתים אנו זוכרים אותו במלואו. כאשר אנו מעוניינים לפרש את החלום שלנו כדאי לפנות למומחים בתחום. כיום קיימים מומחים בתחום פירוש חלומות לפי הקבלה שיוכלו לסייע לכם בהבנה.


סוגי חלומות

יש כמה סוגי חלומות עיקריים, אשר בהם יש כיוונים: בעת פירוש חלומות לפי הקבלה פעמים רבות אנחנו צריכים להבין מה כיוון הנסיעה, ההליכה, הריצה וכו' . הכיוון בחלום מצביע על הכיוון בו אנו פוסעים והאם הוא נכון. כך למשל כיוון של עלייה כמו עלייה במעלית, טיפוס על הר וכד' מראה על כיוון התקדמות נכון. לעומתו כיוון ירידה (או שקיעה במצולות או בתהום) יכול להצביע על דרך שגויה שיש לתקנה. ימין מסמל הליכה על פי הלב והרגש ושמאל מסמל הליכה על פי ההיגיון והשכל.

סיוטים או חלום בלהות – הדחקה של משהו שמשפיע עלינו באופן שלילי. חשוב לנסות למצוא מהו אותו דבר ולהתמודד איתו על מנת להגיע למקום טוב יותר.

חלום על המוות – הפירוש לפי הקבלה במקרה זה מסמל על סיומו של תהליך או משהו ישן ותחילתו של משהו חדש. לעיתים רחוקות מאד מוות בחלום מעיד על מוות במציאות ולרוב המשמעות היא סמלית ומצביעה על "מותו" של חלק חיוני בהתפתחות שלנו כמו דיכוי של מעשה או מחשבה מסוימת.

חלומות אירוטיים – אלו לרוב מסמלים את הצורך לאזן בין הצד הזכרי והנקבי הקיימים בכל אדם. חלומות בהם קיים מגע מיני מסמלים את התמזגות האנרגיות השליליות והחיוביות אשר יכולות להיות טובות או הרסניות, תלוי באדם עצמו ובמצב בו הוא נמצא.




 פירוש חלומות לפי הקבלה – היכן?

פירוש חלומות לפי הקבלה מתבצע אצל מומחים בתחום. כיום ניתן למצוא מומחים שונים בתחום זה בטלפון או באתרי אינטרנט שונים העוסקים בפירוש חלומות בפרט ובמיסטיקה בכלל. פירוש חלומות לפי הקבלה הוא בעל ערך ומשמעות חשובה ביהדות, ולכן לא כדאי לפנות לכל אחד. מומלץ לברר מיהו אותו מפרש חלומות והאם יש אנשים שכבר התנסו אצלו.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה