יום חמישי, 25 באפריל 2013

מדוע טיול לפירנאים הפך לפופולרי כל כך?



איך זה שבעיקר בשנים האחרונות אנו שומעים על האופציה של טיול לפירנאים? בעבר, כל עוד ספרד הייתה תחת שלטון דיקטטורי, הרי שטיול לאזור זה היה בעייתי, שכן מדובר על אזור שנמצא בתפר בין ספרד לצרפת. החל מאמצע שנות ה - 80, כאשר ספרד הפכה לדמוקרטיה יציבה וגם השקיעה רבות בפיתוח התיירות - כך התפתח מחדש גם התחום של טיול לרכס הרי הפירנאים, וכיום הוא מאפשר לכם לטייל וליהנות לכל אורך השנה.

הטיול הוא פשוט ונוח לכל אחד ואחת
קל מאד לבצע טיול לפירנאים, שכן הן צרפת והן ספרד, לא דורשות ויזה מהמטייל הישראלי. לכן, אפשר לטייל באופן חופשי ברכס זה, ולעבור את הגבול ללא הפסקה. אין מעברי גבול מיוחדים בין ההרים עצמם, וכך אפשר שיום אחד אתם תהיו בצרפת ובספרד גם יחד! לרוב, במסגרת של טיול לפירנאים הלינה תתבצע באזור הספרדי, שכן הספרדים השקיעו רבות בפיתוח התיירות באזור זה, שמהווה נדבך חשוב בכלכלה הספרדית.

 
ביקור חווייתי ביותר באתרים היסטוריים
מעבר לטיול בהרים עצמם וצפיה בנופים המדהימים, טיול לפירנאים כולל גם ביקור באתרים היסטוריים של ממש, אשר נמצאים לרוב למרגלות ההרים. כך, טיול לפירנאים יכלול גם במנזר הקתולי הגדול, אשר נחשב למנזר הגדול והמרכזי ביותר באזור חצי האי האיברי. הביקור בפירנאים יכלול גם טיול באגמים המדהימים שהתפתחו סביב ההרים, וביקור בפארקים מיוחדים, ומפגש עם האוכלוסיה המקומית.

זה פשוט לא דומה לשום דבר אחר שהכרתם
מכיוון שהטיול בפירנאים מתרחש על קו התפר בין ספרד לצרפת, הרי שמדובר גם על תרבות מקומית ייחודית מאד שאתם תפגשו במהלך הטיולים שלכם באזורים השונים בחבל ארץ כה מיוחד ושונה זה. אין כל צל של ספק, כי טיול לפירנאים יחשוף אתכם לעולם קטן אך מדהים, אשר נמצא במקום חבוי מן העין. על כן, ישראלים רבים אשר כבר ביקרו באזור במהלך השנים האחרונות - ממהרים גם לחזור אליו לביקור נוסף שוב ושוב, מה שמעיד על כך, שגם אתם חייבים לטעום מפיסת היופי הזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה