יום חמישי, 25 באפריל 2013

מדוע כדאי לצאת אל טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה?



אין ספק כי יש מגון רחב מאד של טיולים שונים אשר אפשר לצאת אליהם בכל רחבי העולם, ואף ביבשת אמריקה באופן ספציפי יותר. כמו כן, במידה והחלטתם לצאת לטיול חווייתי ומיוחד במינו - אתם חופשיים לבחור בין טיול עצמאי לטיול מאורגן על פי הצרכים, הדרישות והסגנון האישי שלכם, לצורך העניין. אם כן, אם יש לכם כל כך הרבה אפשרויות שונות כאלה ואחרות, מדוע ההמלצה שלנו אליכם היא לצאת דווקא אל טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה? מה מיוחד כל כך במדינות הללו שקוסם לאנשים רבים כל כך בארץ ובעולם כולו? ולמה דווקא הטיול המאורגן הוא המומלץ ביותר עבורכם?

מה שמייחד כל כך את מקסיקו
כאשר מדובר על טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה, חשוב להבין כי חלק הארי של הטיול מוקדש על פי רוב מקסיקו, שהיא מדינה גדולה יותר, ונחשבת למעשה למדינה הבולטת ביותר באזור של מרכז אמריקה. במסגרת של טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה אתם תוכלו להיחשף לתרבות האצטקית הייחודית אשר התקיימה במקסיקו, וזאת לצד השפעות מערביות שונות, השפעות אמריקאיות, והשפעות של ספרד - והכל במדינה אחת יחידה ומיוחדת במינה ללא כל עוררין.



ומה עם גואטמלה?
החלק השני של טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה מוקדש כאמור למדינת גואטמלה, שהיא לכשעצמה מדינה קטנה יותר מאשר מקסיקו, אך מיוחדת לא פחות ממנה, לכל הדעות. בגואטמלה תוכלו להיחשף בעיקר להשפעות של תרבות המאיה העתיקה, ולבקר בעשרות שווקים ססגוניים מאד, וליהנות גם מן התושבים המקומיים שהם מאד מסבירי פנים. אתם גם תוכלו לפגוש את צאצאי האינדיאנים במדינה זו, כך שמדובר באמת על חוויה מדהימה ביותר.

ולמה דווקא טיול מאורגן?
מכאן עולה כמובן שאלה נוספת - למה לצאת דווקא אל טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה ולא לטיול עצמאי? משום שמדובר על מדינות עם תרבות מאד זרה ושונה, ואם אתם מעוניינים למצות אותן היטב, כדאי להצטרף לקבוצה קיימת, עם מדריך מומחה שגם דובר עברית, שיוכל ללוות אתכם לכל האתרים, ולהסביר לכם על המקומות הייחודיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה