יום חמישי, 25 באפריל 2013

להתאים תיקים לסטייל שלכן



במסגרת ההשקעה שלכן, הנשים, בהופעה החיצונית שלכן בכל שלב משעות היום או הלילה, יש משמעות גבוהה גם לבחירת התיקים אשר אתן יוצאות איתן למקומות ולצרכים משתנים מדי יום ביומו. בתור נשים עם מודעות גבוהה מאד לאופנה, ברור לכם ללא ספק שגם התיק שאתן תבחרו, צריך להיות חלק מהמלתחה הכללית שלכם. בחירה של תיקים היא לא מנותקת מהסטייל שאתן מחליטות עליו. ממש כמו שאתן תבחרו חולצה או מכנס בהתאם ללוק הכללי שלכן, כך בחירה של תיקים צריכה להתבצע באותה צורה בדיוק. התיקים הם אקססוריז בולטים מאד לעין, וחשוב שהשילוב יהיה מושלם.

איך יודעים מה לבחור?
לכן, בחירה של תיקים צריכה להתבצע כשאתן גם לבושות בהתאם לסוג התיק, או לכל הפחות מודעות אליו. כך לדוגמה, אם אתן הולכות לבחור תיק שישמש אתכן ללימודים או לעבודה, בואו בבגדי היומיום שלכן. ראו האם התיק משתלב עם הלוק - וכך תוכלו לדעת אם הוא מתאים. במקרה של תיקי ערב זה קצת שונה, כי לרוב אתן לא תגיעו בשימלה חגיגית רק כדי לקנות תיק, אבל כדאי לעבור קודם על הארון ולראות מה יש לכן.



תיק בולט או תיק משתלב?
אחת השאלות הנפוצות בבחירת תיקי נשים, היא האם לבחור תיק בגוונים אשר משתלבים עם הבגדים שלנו, או לבחור דווקא תיק בצבעים שיהיו מנוגדים לחלוטין - כדי שהוא יהיה בולט יותר? בעיקרון, הדבר תלוי כמובן בסוג התיק ובסוג הבגדים. ההמלצה הכללית היא לבחור תיקים שכן יוכלו להשתלב בצורה טובה עם הגוונים של הבגדים שלכן, שכן מראה כזה הוא תמיד בטוח יותר, ויוצר שילובים מוצלחים יותר ברוב המקרים.

לבחון גם את הנוחיות
מעבר לעיצוב של התיק שתבחרו, כדאי גם לראות שהוא נוח. לכאורה זה עניין של מה בכך, אבל תזכרו שבין אם מדובר על תיקים ליומיום ובין אם מדובר על תיקי ערב, צריך להיות לכן נוח מאד לשאת אותם. לכן, אל תתביישו להסתובב קצת בחנות כשהתיק על הכתף שלכן, ובדקו האם הרצועה היא נוחה לתליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה